Obchodní podmínky nákupní řád
Prodávající
Jana Čechová Hořesedly 5 psč 27004
Způsoby platby a doručení pouze do ČR
Podklady k platbě jsou zaslány na email společně s potvrzením objednávky.
Do zahraničí nedoručujeme
-
Platba bankovním převodem
Při volbě platby převodem je zboží expedováno až po připsání požadované částky na náš účet. V případě platby převodem musí být platba uhrazena do 14 dnů od vzniku objednávky, v opačném případě bude objednávka stornována.
Platba bankovním převodem je možná pouze z účtu vedeného u některé z českých bank. Při platbě ze zahraničního účtu budou účtovány poplatky s tím spojené.
-
Platba na dobírku
Platba na dobírku je realizována prostřednictvím dopravce, kdy zásilku zákazník uhradí při převzetí zásilky
Vrácení zboží
Kupující může v souladu se zákonem během 14 dnů od převzetí objednaného zboží odstoupit od smlouvy a vrátit zboží zpět prodávajícímu v neporušeném stavu a na vlastní náklady. Tato možnost se nevztahuje na případ, kdy kupujícím je právnická osoba.
Reklamace
Na zboží je poskytována záruka v délce 24 měsíců. V případě potřeby reklamace nás prosím neprodleně kontaktujte s popisem závady a individuálně domluvíme další postup.
Ostatní ujednání
-
Popis a ceny zboží jsou uvedeny v internetovém obchodě, resp. na této webové stránce splavky.com
-
Objednávající odesláním objednávky v internetovém obchodu stvrzuje, že akceptuje tyto obchodní podmínky. Znění obchodních podmínek bude zasláno rovněž spolu s objednávkou e-mailem.
-
Náklady vzniklé kupujícímu při použití prostředků komunikace na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na telefony, internetové připojení apod.) si hradí kupující sám.
-
Objednávka je realizována v českém jazyce a v českých korunách. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem.
-
Objednávku lze libovolně měnit do okamžiku jejího potvrzení. V případě potřeby následné změny prosím neprodleně kontaktujte prodávajícího.
-
Objednávka je realizována výběrem požadovaného zboží v internetovém obchodě, zadáním údajů o objednateli a jejím potvrzením. Alternativně je možné použít jiné prostředky objednání na dálku (e-mail, telefon).
-
K uzavření kupní smlouvy dojde buď akceptací prodávajícího (e-mail, telefon) se zasláním podkladů k úhradě, úhradou zboží či jeho převzetím v závislosti na tom, co nastane dříve.
-
V případě nepřevzetí zboží má prodávající nárok na úhradu nákladů souvisejících s marným dodáním zboží (zejména poštovné a balné naúčtované v objednávce).
-
V případě platby hotovosti: Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak do 48 hodin.
-
V případě vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může kupující podat návrh na mimosoudní řešení sporu určenému subjektu: Česká obchodní inspekce, oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, adr@coi.cz, web: adr.coi.cz
Kupující může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na internetové adrese ec.europa.eu/consumers/odr/
-
Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
-
Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
-
Veškerá zde neuvedená ustanovení se řídí aktuální platnou legislativou ČR, zejména občanským zákoníkem v jeho aktuálním znění.